Zwariować, żeby nie oszaleć?

 

To ma w ogóle sens?

No, ma.
Kiedy chcę wywołać w swoim życiu zmianę, muszę zrobić coś inaczej. Ktoś mądrzejszy ode mnie powiedział kiedyś, że trzeba być idiotą, żeby podziewać się innych efektów nie zmieniając podejścia. I miał rację.

Moje życie zmieniło się dość mocno, odkąd wyszedłem na ulicę z bębnami. Głównie na plus. Chociaż zdarzają się różne sytuacje. Spotkałem wielu ciekawych i serdecznych ludzi, poradziłem sobie z wieloma problemami i przezwyciężyłem różne trudności. Przełamałem obawę przed zimą i grałem przy dwunastostopniowym mrozie. Grałem w śniegu, grałem w deszczu i chociaż szkoda było sprzętu, to jednak wiem już, że się da…

Co ciekawe, ostatnio grałem także przy innego rodzaju opadach. Pewna pani z balkonu, której nie odpowiadała moja gra… pokazała, że ma jaja. Dosłownie.
Na szczęście nie miała ich wiele. I nie miała wprawy w rzucie do celu 😉
Czy miała rację?

Miała.
Z jej punktu widzenia – miała rację.
Wytarłem pokrowce, złożyłem sprzęt i odszedłem. Nie powiedziałem ani słowa. Nie mogę jej mieć za złe, że ma zszargane nerwy. Sam się poniekąd do tego przyczyniam.

Czy powinienem odpuścić?

Dzisiaj wrócę znowu. Nie mogę odpuścić. Po prostu nie mogę sobie na to pozwolić. Chociaż nie ukrywam, że incydent ten mocno mnie zniechęcił.
Nie mam ochoty nikomu zabierać przestrzeni…

Ale jestem też częścią tej rzeczywistości i, jak słyszę często od ludzi, to co robię budzi w nich pozytywne uczucia, porusza w nich emocje, których na co dzień im brakuje…

Póki nie znajdę lepszej drogi, nie opuszczę stanowiska. Odpuszczałem wiele razy w życiu. Tym razem wybieram inne rozwiązanie. Chcę zrobić coś inaczej, aby uniknąć powrotu do punktu wyjścia.

Czy to dobry wybór?…

Naj­pierw cię ig­no­rują. Po­tem śmieją się z ciebie. Później z tobą wal­czą. Później wyg­ry­wasz. – Mahatma Gandhi

jajko

Skomentuj

